OMD GLOBAL MEDYA AJANSI DAÜ'DE
“İlk 10 saniyede mesajı vermeliyiz” Sosyal medyada ilk 3 saniyede izleyicinin ilgili video hakkında izleyip izlememe yönünde karar verdiğine değinen Akbik, “bu ortamda biz reklamcılar ilk 10 saniyede mesajı vermeliyiz”, dedi. Ayrıca sosyal medyada reklam filmlerinin kısa, ve hedefe yönelik içerikte olması gerekliliğinede dikkat çekti. “Doğru zaman ve doğru yeri bulmalıyız” Sosyal medya alanında reklam filmlerinin hedefine ulaşabilmesi için iki önemli parametrenin varlığına da vurgu yapan Akbik, “reklamı sunabilmek için önemli olan doğru zaman ve doğru yeri bulmaktır. Reklam zamanlamasının toplumsal alanda ilgili konuyla denk düşmesi, hedefe ulaşma noktasında çok etkilidir”, dedi. Ayrıca sosyal medya aracılığıyla marka değeri oluşturma noktasında insanları dinlemenin önemine de değinen Akbik, tüm verilerin etkili bir şekilde dikkate alınmasının ve iyi bir strateji belirlenmesinin altını çizdi. Aksi halde ortaya ortaya çıkacak çalışmanın “karanlıkta çığlık atmaktan” öteye geçemeyeceğini belirtti. Bein Sports, Pepsi, McDonalds gibi önemli markalarla çalıştıklarına ilşikin bilgiler veren Akbik, sunumunu yapmış olduklartı çeşitli reklam filmlerinin gösterimleriyle de zenginleştirdi. Son olarak, markaların günün sonun da ürün satmak istediklerini ununtmamak gerektiğine dikkat çeken Akbik, “onların marka değerlerine değer katmalıyız. Kısa vadede markalaştırmak, uzun vadede ise kurumsal marka oluşturmak çok önemlidir”, dedi. Organizasyon, katkılarından ötürü Khaled Akbik’e plaketinin verilmesiyle son buldu. [gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="4776,4777"]]]>