Doç. Dr. Agah Gümüş'ün yeni kitabı raflarda
İkna ve Etkileme Yöntemleri” isimli kitap, Söylem İletişim’den yayınlanarak tüm kitapçılardaki yerini aldı. İnsanların tutum ve algı kavramlarının açıklanması ile başlayan kitap, farklı ikna yaklaşımlarının nasıl olması gerektiğine, özellikle reklam alanında iknanın gücü ve yöntemleri ile kişileri etkileme yöntemlerine değiniyor. Kitabında kişi ve kitleleri ikna yöntemlerini anlatan Doç. Dr. Gümüş, kurum içi ikna yöntemleri ve kitlesel ikna yöntemleri olarak konuyu ikiye ayırıyor. Doç. Dr. Gümüş kitapta ayrıca ikna yöntemlerinin en fazla kullanıldığı alanlardan biri olan politika alanına da değinerek, propagandalarda kullanılan kitlesel ikna yöntemlerini de okuyucuyla paylaşıyor. Yazarın ikinci kitabı olan “İkna ve Etkileme Yöntemleri” kitabından önce 2004 yılında yayınlanmış olan bir de “Bilgisayar Ortamında İletişim” isimli bir kitabı bulunmakta. Söz konusu ikinci kitap 2015 – 2016 Akademik Yılı Güz Dönemi’nden itibaren DAÜ İletişim Fakültesi’nin, Türkçe Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde verilmekte olan “İkna Yöntemleri” dersi kapsamında ders kitabı olarak da okutulmaya başlanacak. Üçüncü ve Dördüncü Kitap Yolda Öte yandan DAÜ İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Agah Gümüş, üçüncü ve dördüncü kitabı için de hazırlıklarını sürdürüyor. “Yeni İletişim Teknolojileri ve Reklam” isimli üçüncü kitabı Şubat 2016’da yayınlanacak olan Doç. Dr. Agah Gümüş’ün ayrıca Kıbrıs konusu üzerine kurgusal bir roman çalışması da yaptığı ve söz konusu romanın da önümüzdeki yıl baskısının beklendiği bildirildi.]]>