Fatih Tüylüoğlu Kariyer Günleri Kapsamında Seminer Verdi
WPP Grup Şirketi VML & YR’da Baş Strateji Sorumlusu Fatih Tüylüoğlu, 10. Uluslararası Kariyer Günleri kapsamında Doğu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi öğrencilerine seminer verdi.
Doğu Akdeniz Üniversitesi, 10. Uluslararası Kariyer Günleri kapsamında “Büyük Markalar için Yeni Medyada Dijital Dönüşümler ve Meslekler” başlığı altında Fatih Tüylüoğlu’nun sunumuyla İletişim Fakültesi’nde bir seminer gerçekleştirdi.
İletişim Fakültesi öğretim görevlileri ve öğrencilerin katılımı ile gerçekleşen seminerde Fatih Tüylüoğlu, çalışmış olduğu Coca Cola Grup, Vodafone, Efes Pilsen, Playstation gibi markaların dijitale nasıl başladıklarını örnekleriyle anlatarak seminere giriş yaptı.
Tüylüoğlu, dijitalde paylaşılan ilkleri seminerde göstererek, internet çöplüğe dönüşürken Google’ın interneti bu durumdan kurtardığını belirtti.
Seminerin devamında, dijitalin viral reklama nasıl katkı sağladığı hakkında bilgiler verilirken, dijitalin reklama katkısı kapsamında Coca Cola’nın ilk viral videosu örneği gösterildi.
Web 2.0 ile birlikte “big data”nın (büyük veri) nasıl ortaya çıktığı, verilerin dijitalde çok önemli bir yere geldiğini, verilerin reklamlara nasıl uygulandığını anlatan Tüylüoğlu, bu kapsamda çeşitli viral reklam örneklerini seminerde sundu.
Fatih Tüylüoğlu, seminerin sonuna doğru metaverse, NFT, Rablox ile ilgili çeşitli bilgiler vererek, Blockchain ve NFT’nin pandemi ile birlikte hayatımıza daha hızlı girdiğini ve yükselişe geçtiğine dair bilgiler verdi.
Tüylüoğlu, markaların bu platformlara nasıl uyum sağlamaya başladığından bazı bilgiler vererek semineri sonlandırdı.
Yorum gönder
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.